things that make you irrationally angry

Music posts are a bannable offense.
featherboa
KMART > WAL MART
Posts: 5958
Joined: Tue Jan 22, 2008 9:17 pm

hahaha
i cut my hand at work and just let it drip on my desk during a conference call -copstache
probably some punk broth - tvbfvs
dames are lousy now mah i gotta bop peckahs -eba
it's been hard to find the focus necessary with all the racket my wife & her boyfriend have been making -necro-meter
User avatar
FVBTVS
Sweet Lord _______
Posts: 16084
Joined: Thu Feb 21, 2013 2:14 pm



:ax: :wank: :tdown:
Chad wrote:
Wed May 15, 2019 4:01 pm
cool dudes like us
User avatar
FVBTVS
Sweet Lord _______
Posts: 16084
Joined: Thu Feb 21, 2013 2:14 pm

iceberg lettuce gets a bad rap
Chad wrote:
Wed May 15, 2019 4:01 pm
cool dudes like us
User avatar
Necrometer
crippled god of the universe
Posts: 62504
Joined: Fri Aug 03, 2007 10:42 am
Location: Feelin' fine.
Contact:

Image
Image
good thing I'll be dead soon, cause I'm tired of liars winning
User avatar
FVBTVS
Sweet Lord _______
Posts: 16084
Joined: Thu Feb 21, 2013 2:14 pm

Image
Chad wrote:
Wed May 15, 2019 4:01 pm
cool dudes like us
User avatar
Necrometer
crippled god of the universe
Posts: 62504
Joined: Fri Aug 03, 2007 10:42 am
Location: Feelin' fine.
Contact:

Image
Image
good thing I'll be dead soon, cause I'm tired of liars winning
User avatar
FVBTVS
Sweet Lord _______
Posts: 16084
Joined: Thu Feb 21, 2013 2:14 pm

stadia
Chad wrote:
Wed May 15, 2019 4:01 pm
cool dudes like us
User avatar
FVBTVS
Sweet Lord _______
Posts: 16084
Joined: Thu Feb 21, 2013 2:14 pm

Image
The Last of Us Part 2 is a masterpiece of video game narrative. Nothing else even comes close. The story is brutal, challenging, bold, and almost never "fun". It is harrowing, forcing the player to confront violence in a way video games never do 1/5

In a medium where everything is John Wick, The Last of Us Part 2 is Schindler's List. And just like that film, there were times when I wasn't sure I could keep going. It is a relentless emotional assault that I suspect will force even the most jaded gamer to feel empathy 2/5

The game is a work of art - every aspect feels crafted at the highest level. Visuals, audio, controls, animation, level design, performance. It is astounding. And frequently beautiful. With moments you NEVER find in video games. But I cannot overstate how harrowing it is. 3/5

It feels like 2 seasons of the darkest TV show you'll ever find, and it frequently better than most TV on the air. That's saying a lot. I think it is an IMPORTANT game. It tore me up, and I will never, ever forget it. The Last of Us Part 2 is a game that will change you. 4/5

In short, The Last of Us Part 2 put me through hell. I did not enjoy it. I wasn't supposed to. I was affected by it. Like no game before. I am in awe of it. I am recovering from it. 5/5
:roll:
Chad wrote:
Wed May 15, 2019 4:01 pm
cool dudes like us
User avatar
Necrometer
crippled god of the universe
Posts: 62504
Joined: Fri Aug 03, 2007 10:42 am
Location: Feelin' fine.
Contact:

:lol:
FVBTVS wrote:
Sat Jun 13, 2020 9:53 am
stadia

:brokenheart:
Image
good thing I'll be dead soon, cause I'm tired of liars winning
User avatar
Necrometer
crippled god of the universe
Posts: 62504
Joined: Fri Aug 03, 2007 10:42 am
Location: Feelin' fine.
Contact:

Image
Image
good thing I'll be dead soon, cause I'm tired of liars winning
User avatar
FVBTVS
Sweet Lord _______
Posts: 16084
Joined: Thu Feb 21, 2013 2:14 pm

:drool:
Chad wrote:
Wed May 15, 2019 4:01 pm
cool dudes like us
Glub
Hella Evil & Shit
Posts: 617
Joined: Wed Oct 25, 2017 12:16 pm

When someone says "legit" rather than legitimate.
MeatGrease wrote:
I became fully redpilled by the summer of 2015 but was already holding back as early as 2014. Before that I was a anarcho punk.

Ideally, society should be organized via a warrior-priest aristocracy.

I can trace my ancestry all the way back to historic germanic tribal chieftains in fact.
User avatar
Necrometer
crippled god of the universe
Posts: 62504
Joined: Fri Aug 03, 2007 10:42 am
Location: Feelin' fine.
Contact:

maybe you mean “legit” in place of “legitimately” ?

legit is ok as an adjective (that website is legit)

but I am not feeling its recent reinvention as an adverb (that website is legit informative)
Image
good thing I'll be dead soon, cause I'm tired of liars winning
Glub
Hella Evil & Shit
Posts: 617
Joined: Wed Oct 25, 2017 12:16 pm

Necrometer wrote:
Mon Jun 15, 2020 4:51 pm
maybe you mean “legit” in place of “legitimately” ?

legit is ok as an adjective (that website is legit)

but I am not feeling its recent reinvention as an adverb (that website is legit informative)
I wasn't aware it was used as an adverb.

I bristle at both uses.
MeatGrease wrote:
I became fully redpilled by the summer of 2015 but was already holding back as early as 2014. Before that I was a anarcho punk.

Ideally, society should be organized via a warrior-priest aristocracy.

I can trace my ancestry all the way back to historic germanic tribal chieftains in fact.
User avatar
FVBTVS
Sweet Lord _______
Posts: 16084
Joined: Thu Feb 21, 2013 2:14 pm

i'm surrounded at all times by gruel speaking hordes who speak in memes and other awful things

i cant help it
Chad wrote:
Wed May 15, 2019 4:01 pm
cool dudes like us
User avatar
riley-o
Chad Thundercock
Posts: 38780
Joined: Mon Aug 06, 2007 4:05 pm
Location: Inside Crystal Mouvntain
Contact:

I legit lost it at a zombie video game getting compared to Schindler's List :lol: :lol: :lol:
HEAD BOPPAZ RECORDS YOU BITCH-ASS HOES
cxwx
Freakin Insane & Stuff..
Posts: 2624
Joined: Thu Apr 05, 2018 8:17 pm

Image
Go home and wipe your fucking Cheerios box.
Stink Pig
Big White Dummy
Posts: 3332
Joined: Tue Dec 11, 2007 1:23 am

FVBTVS wrote:
Mon Jun 15, 2020 7:57 pm
i'm surrounded at all times by gruel speaking hordes who speak in memes and other awful things

i cant help it
the word “meme” sends me into a fit. it’s not a word and it never will be.
User avatar
FVBTVS
Sweet Lord _______
Posts: 16084
Joined: Thu Feb 21, 2013 2:14 pm

love wins

no fuck you no it does not
Chad wrote:
Wed May 15, 2019 4:01 pm
cool dudes like us
featherboa
KMART > WAL MART
Posts: 5958
Joined: Tue Jan 22, 2008 9:17 pm

the fact that richard dawkins coined the world's most used word
i cut my hand at work and just let it drip on my desk during a conference call -copstache
probably some punk broth - tvbfvs
dames are lousy now mah i gotta bop peckahs -eba
it's been hard to find the focus necessary with all the racket my wife & her boyfriend have been making -necro-meter
User avatar
FVBTVS
Sweet Lord _______
Posts: 16084
Joined: Thu Feb 21, 2013 2:14 pm

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... egion.html

really wish i didnt google fourniers gangrene
Chad wrote:
Wed May 15, 2019 4:01 pm
cool dudes like us
User avatar
MPD
Better at internetting than you.
Posts: 2244
Joined: Wed Sep 12, 2007 10:47 am

weekend made...
Stink Pig
Big White Dummy
Posts: 3332
Joined: Tue Dec 11, 2007 1:23 am

this recent dogshit about “every copy of Mario 64 is personalized” creepypasta. stupid. Mario 64 is a shitty, broken down mess of a game, like every other 64 game. worst console.
User avatar
THE KILL
I hate my life.
Posts: 4182
Joined: Thu Nov 08, 2007 12:52 pm

Stink Pig wrote:
Sat Jun 20, 2020 10:10 am
64 is a shitty, broken down mess of a game
Huh? How so? I mean I don't have a problem if you don't enjoy it, but the only thing that mildly annoyed me a couple of times is the stupid camera...
The Bill wrote:Kids today with their artificially flavored kunt hands!
Stink Pig
Big White Dummy
Posts: 3332
Joined: Tue Dec 11, 2007 1:23 am

I understand that the technology was in it’s infancy, but the controls are busted beyond belief and it made me hate the game. it’s just one of those “how could anyone possibly enjoy this” situations. completely turned me off to 3D gaming forever.
Post Reply