Do you "get" this comic? [Perry Bible Fellowship]

Music posts are a bannable offense.
Post Reply
User avatar
Eight Bit Alien
How's them beans, ma?
Posts: 3464
Joined: Tue Aug 28, 2007 1:43 am

WHATS A ROBE TELL
Zerohero wrote:
Fri Oct 16, 2020 10:59 am
cleaning out old stuff in the freezer--- old slice of leftover pizza..boom eaten back to life
User avatar
The Real MPD
Sir Posts-A-Lot
Posts: 11601
Joined: Thu Oct 22, 2009 8:23 pm

Barkelangelo Blues
User avatar
Necrometer
crippled god of the universe
Posts: 62848
Joined: Fri Aug 03, 2007 10:42 am
Location: Feelin' fine.
Contact:

Eight Bit Alien wrote:
Mon Feb 04, 2019 11:39 pm
WHATS A ROBE TELL
the comic artist drew god-dog's robes to make it super clear that that's the creator on the right

if you asked me where god was in the real painting I'd think it's on the left (but I'm a lousy art appreciator)

also I realize that you always knew this now that I look carefully at your earlier post

basically it's god making up for his "mistake"
Image
good thing I'll be dead soon, cause I'm tired of liars winning
featherboa
hovering.
Posts: 6050
Joined: Tue Jan 22, 2008 9:17 pm

Image
i cut my hand at work and just let it drip on my desk during a conference call -copstache
probably some punk broth - tvbfvs
dames are lousy now mah i gotta bop peckahs -eba
it's been hard to find the focus necessary with all the racket my wife & her boyfriend have been making -necro-meter
User avatar
Eight Bit Alien
How's them beans, ma?
Posts: 3464
Joined: Tue Aug 28, 2007 1:43 am

what did you guys think was in the bottom panel
Zerohero wrote:
Fri Oct 16, 2020 10:59 am
cleaning out old stuff in the freezer--- old slice of leftover pizza..boom eaten back to life
User avatar
Necrometer
crippled god of the universe
Posts: 62848
Joined: Fri Aug 03, 2007 10:42 am
Location: Feelin' fine.
Contact:

I thought god was on the left, and that man got replaced by dog

my confirmation bias made me only semi-read your post

just as an annual (?) reminder, the first ~5 pages of this thread are great if you just look for the dummfuk exchanges

him pathetically trying to reverse the mental torture ~100 posts in will never get old :lol:
Image
good thing I'll be dead soon, cause I'm tired of liars winning
User avatar
Geeheeb
Shit Stadium 4000
Posts: 23754
Joined: Fri Aug 03, 2007 9:18 am
Location: Lansing, MI
Contact:

woof
FVBTVS wrote:
Tue Feb 06, 2018 12:04 pm
from enslavement to obliteration is older than abbey road
featherboa
hovering.
Posts: 6050
Joined: Tue Jan 22, 2008 9:17 pm

awoo
i cut my hand at work and just let it drip on my desk during a conference call -copstache
probably some punk broth - tvbfvs
dames are lousy now mah i gotta bop peckahs -eba
it's been hard to find the focus necessary with all the racket my wife & her boyfriend have been making -necro-meter
cxwx
(ಥ﹏ಥ)
Posts: 3233
Joined: Thu Apr 05, 2018 8:17 pm

Image
Image
Image
MeatGrease wrote:
Wed Nov 18, 2020 7:54 pm
Jesse Lee Peterson is one of the few good blacks out there.

never forget
User avatar
MPD
Freakin Insane & Stuff..
Posts: 2574
Joined: Wed Sep 12, 2007 10:47 am

Image
User avatar
Necrometer
crippled god of the universe
Posts: 62848
Joined: Fri Aug 03, 2007 10:42 am
Location: Feelin' fine.
Contact:

:tup:


new one is pretty good - will not embed it since it's best read top to bottom
Image
good thing I'll be dead soon, cause I'm tired of liars winning
User avatar
Eight Bit Alien
How's them beans, ma?
Posts: 3464
Joined: Tue Aug 28, 2007 1:43 am

Am I crazy or has Perry Bible Fellowship kinda turned to shit? I think it's one of the best comic strips of all time, like top 5 material, and reading the 10 most recent... they just seem kinda lazy and weird.
Zerohero wrote:
Fri Oct 16, 2020 10:59 am
cleaning out old stuff in the freezer--- old slice of leftover pizza..boom eaten back to life
User avatar
FVBTVS
Sweet Lord _______
Posts: 16718
Joined: Thu Feb 21, 2013 2:14 pm

maybe he always thought he was shitty and now he's correcting his mistake

sorry
User avatar
Eight Bit Alien
How's them beans, ma?
Posts: 3464
Joined: Tue Aug 28, 2007 1:43 am

:lol:
Zerohero wrote:
Fri Oct 16, 2020 10:59 am
cleaning out old stuff in the freezer--- old slice of leftover pizza..boom eaten back to life
Glub
Map, Monitor, Surge
Posts: 861
Joined: Wed Oct 25, 2017 12:16 pm

Eight Bit Alien wrote:
Mon Jun 22, 2020 4:42 pm
Am I crazy or has Perry Bible Fellowship kinda turned to shit? I think it's one of the best comic strips of all time, like top 5 material, and reading the 10 most recent... they just seem kinda lazy and weird.
That's just the red pill kicking in.
MeatGrease wrote:
I became fully redpilled by the summer of 2015 but was already holding back as early as 2014. Before that I was a anarcho punk.

Ideally, society should be organized via a warrior-priest aristocracy.

I can trace my ancestry all the way back to historic germanic tribal chieftains in fact.
User avatar
Necrometer
crippled god of the universe
Posts: 62848
Joined: Fri Aug 03, 2007 10:42 am
Location: Feelin' fine.
Contact:

yes james the comic is relatively fucking terrible lately

I thought we had collectively come to terms with this!

half my posts in here come with a groan or apology and then we do our best to have a good time in puzzling out whether out the panels take place at the same local or not
Image
good thing I'll be dead soon, cause I'm tired of liars winning
User avatar
Toilet Fleet
Daddy would you like some sausage?
Posts: 8030
Joined: Sat Mar 15, 2008 7:49 pm
Location: You can find me in the tub, bottle full of Bud.
Contact:

Jesus this thread is 12 going on 13

J e s u s
User avatar
Necrometer
crippled god of the universe
Posts: 62848
Joined: Fri Aug 03, 2007 10:42 am
Location: Feelin' fine.
Contact:

Image

I thought this was overly fence-sitty at first but now I think he's got the centrist high ground
Image
good thing I'll be dead soon, cause I'm tired of liars winning
User avatar
Eight Bit Alien
How's them beans, ma?
Posts: 3464
Joined: Tue Aug 28, 2007 1:43 am

that absolutely rules, holy shit
Zerohero wrote:
Fri Oct 16, 2020 10:59 am
cleaning out old stuff in the freezer--- old slice of leftover pizza..boom eaten back to life
Post Reply